دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

رشد

قبلاْ گفته بودم که تا حدودی جبرگرا هستم و بعضی مواقع اتفاقات را تابع زمان می دانم.

طبق محاسباتم این روزها اتفاقات خوبی در انتظارم نیستند و حتی در زیج خود رویدادهای دوست نداشتنی هم قابل رصد بودند.

بخش اول پیش بینی ام درست بود و به مانند دو سال پیش منفعلم و حرکت خاصی ندارم و روزگار هم نمی خواد به زور رویدادی را بهم تحمیل و به اجبار وارد بازی جدیدی بکندم.

اما از آنجایی که نیاز به تغییر را همیشه و در همه حال حیاتی می دونم این بار با تغییری عمده مواجه شده ام که نامش را رشد می گذارم.

اتفاقات تلخ و ناگوار به وجود می آیند ولی مهم واکنش خودم نصبت به آنها است که می تواند نتیجه نهایی را رقم بزند و حتی اگر نتیجه نهایی چیزی هم ناخوشایند بود نوع پذیرش آنها مهم است.

نمی خواهم مثل تازیان صحبت کنم که چه بکشید و چه کشته شوید پیروزید! بالاخره در زندگی چیزی هم به نام شکست وجود دارد ولی مهم نوع نگرش آدم نسبت به وقایع اطرافش و انتخاب هایش است که سرنوشتش را مشخص می کند.

در همین زمستان بی تحرکی هم چندان سرد و خاموش نیستم و پروژه ای را در دست دارم که تا به این جا به بهترین شکل ممکن آن را پیش برده ام و امروز که این چند خط را می نویسم از فتح یکی از قله های بزرگش باز می گردم.

البته فتح 3 روز پیشم فقط یک تپه کوچک بود و من به قله های بزرگ می اندیشم.

ماجرا وقتی جالب تر می شود که تا به این جا از 2 رفیقی که رقیبم بودند با سیاست خاص و بی سابقه فاصله گرفته ام و در پشت سر خودم فقط یک نفر را می بینم.

من به بلوغ رسیده ام و سعی می کنم آرام ولی عمیق به رشد نهایی برسم تا قدرت تصمیم گیری، کنترل احساساتم و خیلی از چیزهایی که زمانی نه چندان دور ضعفم محسوب می شدند را ابزار پیشرفتم کنم.

با آرزوی موفقیت!


نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 13:30 http://setare200.bloqsky.com

چه جالب هم دنیات آبیه هم وبت...

geziii دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 23:19 http://eshgheepak.persianblog.ir

واقعا برات آرزو ی موفقیت می کنم
منم که دارم مثل تو با شتاب سعی می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد