دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

سقوط آزاد

بیشتر از یک ماه ننوشتم

چرا؟ چون کلاً پاییزها دپرسم

اما این بار سقوط کردم

برام جالب بود که تا حالا از سقوط ننوشته بودم

شاید مشکلات همیشه به آرامی به وجود می آمدند و به بودنشان عادت می کردم

اما این بار در اوج شادی و مقاومت درد بدی وارد وجودم شد

تا حالا اینجوری نشده بود که از ارتفاع سقوط آزاد کنم

اولش شوکه بودم و واکنشی نشون ندادم

ولی بعد که فهمیدم واقعاً استرس شدیدی داشتم

خیلی راحت آرامش همیشگیمو تا چند روز تحت الشعاء خودش قرار داد
الان دردش کمتر شده ولی اول از همه باید تیغه تیزی که توی تنم فرو رفته را در بیارم

تا عامل جراحت از بین نره صبر و تحمل باعث خوب شدن زخم نمی شه




نظرات 1 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 23:40

سلام
این استاد یاوری کیه؟
چی تدریس میکنه؟
خواهشا جواب بدید مهمه

حامد جان نه ایمیل از خودت گذاشتی نه آدرس وبلاگتو دارم
امیدوارم این جوابو بخونی
اون جریان استاد یاوری هم مال 3 سال پیشه...یه خانوم جوونی بود بهمون ریاضی درس می داد
متاهل هم بود
امیدوارم مشکلت حل شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد