دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

خونه تکونی

امروز آخرین روز ساله و همچنان مشغول خونه تکونی هستم

اتاقم به شدت بهم ریخته و دارم فکر می کنم چطوری تغییر دکوراسیون بدم

اما خونه تکونی روحم تموم شده

در آستانه سال جدید آرامش عجیبی دارم...تا حالا سابقه نداشته نوروز اینقدر آرام باشم

این حس را به فال نیک می گیرم چون بعد از تنشهای عموماً خود خاسته به دست اومده که نتیجه بیشترشون موفقیت بوده

سال که گذشت روزگار خوبی داشت و به مراتب از سال 89 که سرتاسر بوی مرگ و نا امیدی می داد بهتر بود

هر چند پارسال هم نا اُمید نبودم

معمولاً آخر سال به مرور اتفاقات می پردازم اما این بار می خواهم پیش بینی کنم

اهداف پیش رویم کمتر از گذشته اما مهمترند

دو آرزو دارم که یکی تحصیلی و دیگری... 

اون یکی را نمی گویم، مبادا واژه ها در برابر حسم حقیر باشند و حق مطلب ادا نشود 

اما این را نوشتم که بداند به یادش هستم

عشقی در دل و دلی عاشق برای همه آرزو می کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:00

خونه تکونی...اونم آخرین روز سال

واسه ما هم همینطوره

یه خونه تکونی انقلابیا

خوش باشید و ایام به کام

اسم قشنگی بود
دنیای آبی

فریناز دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:01 http://delhayebarany.blogsky.com

راستی به نظر من قالبتون رو هم آبی کنید
اینطوری بهتره ها

لطف دارید...ولی واقعاً اسم این وبلاگ قشنگه
قالب اینجا هم قبلاً آبی بود...ولی زیاد سرد بود
چشم قالب آبی قشنگ دیدم حتماً می ذارم
شاد باشید

ساغر 1دختر ورنا چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 09:33 http://vornayan.blogfa.com

انشالله به هر 2تا آرزوهات میرسی داداچی

ممنون خواهر گلم...امیدوارم تو هم به مراد دلت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد