دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

شهریوری دیگر

سلام

نمی شه تمامی ماههای سال شهریور باشه؟ 

چون که تمام 11 ماه دیگه سال کاشته های شهریورم را درو می کنم.

همه چیز به صورت خیلی تصادفی توی این ماه اتفاق می افته و یهو برگ جدیدی در زندگی ام ایجاد می شه

مثل تولد خودم...

مثل عشقم به آن دختر،تولد خواهر کوچکم و حتی ناگوار ترین اتفاق زندگی ام که همانا فوت مادرم هست تماماً در این ماه عزیز و عجیب بوده.

امسال هم شهریوری دیگر آمد و من در دانشگاه غیرانتفاعی در رشته

مورد علاقه ام که همانا جغرافیا و برنامه ریزی شهری هست قبول شدم.ماجرا خیلی هم به خیر و خوشی ختم نشد چون انتظار پیام نور داشتم ولی انگار غیرانتفاعی خیلی هم بد نیست.

باید ببینم چی می شه هرچند اول باید درسهای افتاده را پاس کنم که مطمئنم قبولم.

و خبر دیگری این که بروزر محبوبی به نام کروم Chrome از شرکت محبوب گوگل دو روزی هست که وارد دنیای وب شده و من که کاربر اپرا بودم را تا حدودی مجذوب کرده.

پیش خودم فکر می کنم چند سال دیگه می گم من از اول کروم استفاده می کردم

امشب تولد آتوسا بود و اساسی خوش گذشت

ببینم دیگه روزگار چه بازی ای با من در می آره.امیدوارم تمامش به خیر و خوشی ختم بشه

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 18:55 http://picgallery.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید
درخواست تبادل لینک داشتم
ضمنا من قالب بلاگ اسکای هم درست میکنم میتونید اونها رو در وبلاگ www.themestudio.blogsky.com ببینید

ضمنا اگر تمایل به داشتن شکلک ها در بخش نطرات وبلاگتون هستید میتونید به وبلاگ www.tools.blogsky.com سری بزنید

باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد