دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

من بر گشتم!

متاسفم از این که بی خبر رفتم و حدود دو ماه آپ نکردم

اما توی این مدت هم می نوشتم و نوشته هام نه تنها مثل قبل کامل و با جزئیات هستند بلکه به مراتب طولانی تر هم شده...پیشاپیش خدا یه صبری بهتون بده که این همه نوشته رو بتونید بخونید

کلیا یادداشت با مزه و بی سر و ته نوشتم که فکر کنم تا آخر سال بتونم هفته ای دو بار و بلکه بیشتر چراغ اینجارو روشن بذارم

کلاً بر خلاف خیلی از وبلاگ نویس های دیگه که تعداد نظرها براشون مهمه تعداد یادداشتها برای من اولویت اوله

ولی در کمال تعجب وقتی بعد از مدتها وارد کنترل پنل وبلاگم شدم

دیدم که 8 تا نظر دارم

اولش فکر کردم نظر تبلیغاتیه ولی دیدم که نه اصلاً اینطور نیست و خلاصه حس غرور کذایی بهم دست داد که یعنی وبلاگم جای مهمی شده و من وبلاگ نویس خوبی هستم و از این قبیل اراجیف

جواب کامنتها را همین جا می دم چون هر کدومشون مال یه یادداشت هستند و ممکنه کسی که نظر داده یادش نباشه زیر کدوم پست نوشته

×××××××××××××

به ترتیب تاریخ

×××××××××××××

یه مهسا خانم که در مورد مهران قپانی دوست دوران دبستانم گفته که می شناسدش اول سلام عرض می کنم دوم این که مثل این که توی گیر دادن به چیزی من تنها نیستم!

من براتون ایمیل هم می زنم ولی مهران یه دوست خیلی صمیمی داشت به اسم سامان رضوی یا رضویان یه همچین چیزی که یه موهای خیلی لختی داشت.مهران کلاس اول رفته بود کیش بهش گفتیم رفتی کیش برامون کش مش(با لهجه کیش میش بخونید!) بیار

اگر چیزی یادش بود و دوست داشت یادی از دوستاش بکنه من می تونم کمکتون کنم...فعلاً شما با این مشخصات اذیتش کنید و نفوذ مافیایی اطلاعات خودتون را به رخش بکشید

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

مهدی عزیز سلام...وبلاگ خوبت روی تخم چشم ما جا داره من غلط بکنم بی خیالت بشم باور کن دو ماه کلاً از نت دور بودم امیدوارم به دل نگیری و ببخشیم

راستی واقعاً ممنون که از ته دل نوشتنمو حس کردی

در مورد رشته ام هم یه توضیحی می دم هر چند خودم هنوز به توجیه دلخواه نرسیده ام! ولی هست در اون حدی که یه فردی که از این رشته دور هست را باهاش آشنا کنه

###########

فربد عزیز ممنون از این که به یادم بودی...بهت لینک هم دادم تا دیگه آدرس وبلاگتو فراموش نکنم

از اون خانوم قد بلنده هم بی خبر نیستم.در ادامه قسمتهای عاطفی این وبلاگ بیشتر ازش می نویسم

||||||||||||||||

حباب هم یه سلام داده و رفته!

###########

فعلاً همینا



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 دی 1387 ساعت 16:48 http://www.tavahom1.blogsky.com

سلام
کاره خوبی کردی اومدی...

سینا شنبه 7 دی 1387 ساعت 19:26 http://13641110.blogfa.com

سلام.
از علم روز دنیا خبر نداری!!!!!!
بیا سر بزن!!!!!!!
ضرر می کنیا!!!!!!!!

کتیبه پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 23:12 http://www.katibe2.blogfa.com

سلام
میبینم که هنوز منو نبخشیدی
من که ازت معذرت خواستم
به هر حال من هنوزم وبلاگتو میخونم و از این کار خوشم میاد
یاعلی،یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد