دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

انقلاب نزدیک است

حقیقتاْ این وبلاگ نتیجه دو سال تلاش غیر منظم است که سنگ صبوری برای شادی ها و غمهای اندکم و سردرگمی هایم بوده ولی این چند وقته کمتر بهش توجه کردم

اگر توجه نکردنم به خاطر نبود علاقه بود خیالم راحت بود ولی اینجارو خیلی دوست دارم


قبول دارم که هیچ وقت منظم نبودم و اینجا را مرتب آپدیت نکردم مگر یک دوره خاص که درصد جوگیری ام رفته بود اما این رسم وبلاگ داری نیست

بلاگ اسکای با همه خوبیهاش برایم پلی بود که  متحولم کرد و حالا که انقلاب درونم در آستانه به وقوع پیوستن است تصمیم گرفته ام اینجا برایم گنجه ای دوست داشتنی باشد و برای خودم ویتری جدید دست و پا کنم

تیتر را هم از عمد اینجوری نوشتم که بی ربط به وقایع سیاسی فعلی نباشه

همین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد