دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

تولدمون مبارک!

دیروز دومین سالگرد تولد اینجا بود و بیست و پنجم تولد خودم...تولد جفتمون مبارک

راستش هیچ وقت فکر نمی کردم دومین سالگرد وبلاگ نویسمو بخوام جشن بگیرم و اون وبلاگ اینجا باشه!

وبلاگ خلوت و کم سر و صدایی دارم ولی چون دید واقع گرایی به وبلاگ و وبلاگی نویسی پیدا کردم بیشتر از این هم ازش توقع ندارم و حتی اگر کمی خوش بین باشم از توقعم هم بالاتره بوده و هست


یه سری اطلاعات آماری هم در مورد این دو سال وبلاگ نویسی می خواستم بنویسم که فرصت نکردم

این دفعه برای کم کاریهایم بهانه های خوبی دارم و حسابی سرم گرمه 

خبرهای خوبی هم خوشبختانه در راه است که هر وقت به وقع پیوست در دفتر خاطراتم که همانا اینجا هست می نویسم

امیدوارم آپدیت بعدی کلیا خبر خوب باشه و احتمالاً خبر وبلاگ جدیدم باشه

حالا اگر زودتر هم شد قول می دم آپدیت کنم

این چند وقته خیلی حس پدر بودن پیدا کردم...یادم باشه در این رابطه هم یه پست بنویسم

ما که توی این وبلاگ دختر شدیم بابا نشیم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا نصیری سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 20:32 http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

فرزادقناد پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 14:03

سلام
در جواب ایمیل شما باید بگویم شما در یک صفحه نوشته اید که به پیش دانشگاهی قبلیم که در سال پیش تحصیل می کردم رفتم . در آن جا مومنی و میرکاظمی و .... رادیدم . و نوشته اید دیدم که دوست من فرزاد قناد هم در آن جا تحصیل می کرد . شما دوست من هستید ؟ چرا من را نمی شناسید یا حداقل نام و فامیل خودتان را به من نمی گویید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد