دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️
دنیای آبی  :)

دنیای آبی :)

دست نوشته های پسر آبی ✍️

بحران ایده آل گرایی

فعلا در بحران بدی به سر می برم

مشکل خاصی ندارم اما مشکلات ریز و کوچک مثل خوره به جانم افتادند

البته من همیشه از پس مشکلات زندگی ام بر می آم چون همیشه به چیزی جز حل کردنشون فکر نمی کنم

اما من فقط به بهترین ها فکر می کنم...یعنی اگر این مشکلات حل شد ولی نتیجه به جای عالی خوب شد هم راضی نمی شم 

دوست هم ندارم دست از ایده آل گرایی ام هم بردارم...پس از خدا می خوام بهم کمک کنه تا به خواسته هام برسم 

همین

نظرات 2 + ارسال نظر
geziii شنبه 18 دی 1389 ساعت 12:36 http://eshgheepak.persianblog.ir

امیدوارم که به هر چیزی که می خوای برسی و مشکلاتت رو زود حل کنی و ممنونم از این که همیشه به من امید و اعتماد به نفس میدی.

اردشیر بابکان یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 22:50 http://avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره اخلاق و اصول اخلاقی از دیدگاه دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد